Edisonstraat 12 6902 PK Zevenaar 0316526985

Veel gestelde vragen

Hier vindt u antwoord op veel gestelde vragen

Waar zit de winkel van Gilsing Wonen?
Onze winkel bevindt zich in Gelderland, Zevenaar aan de Edisonstraat 12.
Bekijk onze contactpagina voor aanvullende informatie en de openingstijden.

Wat voor soort meubels heeft Gilsing Wonen?
Gilsing Wonen specialiseert zich in kwaliteitsmeubelen van de beste Nederlandse merken. De collectie is uniek voor de regio Arnhem, Nijmegen en Doetinchem en omvat het beste van Dutch Design. De meubelen zijn allen in moderne stijl.

Wat is het verschil tussen de collectie en de SALE bij Gilsing Wonen?
Onze collectie zijn meubelen van verschillende merken. Alle meubelen in de collectie kunt u geheel naar eigen wens aanpassen en worden door de fabrikant speciaal voor u, op bestelling gemaakt. Zo kunt u kiezen voor stof of leer, de soort stof of leer, de kleur en nog veel meer.

Onze SALE artikelen zijn alléén beschikbaar in de uitvoering zoals op de foto afgebeeld. Vaak is er maar 1 exemplaar van een meubel. Onze SALE meubelen zijn showroommodellen met hoge kortingen.

Interieuradvies

Kan ik gratis met mijn vragen bij Gilsing Wonen terecht?
U krijgt altijd gratis & vrijblijvend advies op uw woonvragen. Of u nu een vraag heeft over kleur, indeling of de meubelen zelf. Wij hebben deskundige interieurontwerpers in huis die u graag helpen.

Maakt u dus gerust een afspraak om uw woonwensen te bespreken!

Kan de interieuradviseur ook bij mij thuis komen?
Ja! Neemt u contact met ons op en wij zullen een afspraak bij u thuis inplannen.

Voor meer informatie zie: Interieuradvies.

Beschikbaarheid van meubelen

Ik heb een meubel gezien op de website. Hoe weet ik of dit meubel nog beschikbaar is?
Meubelen uit onze collectie worden door onze leveranciers voor u gemaakt. Deze zijn in principe dus altijd beschikbaar. Van meubelen in de SALE is er vaak maar een of enkele. Wij doen ons uiterste best onze website up to date te houden. Toch kan het een keer voorkomen dat een meubel al verkocht blijkt te zijn.

Daarom is het altijd verstandig, zeker als u van verder komt, om van te voren even contact met ons op te nemen. Vul het contactformulier in op onze website bij het product van uw keuze óf neem contact op via telefoon: 0316-526985 of e-mail: info@gilsingwonen.nl. Wij kunnen u direct laten weten of het meubel van uw keuze nog beschikbaar is.

Het SALE meubel van mijn keuze is verkocht. Wat zijn mijn opties nu?
U kunt ervoor kiezen om het meubel van uw keuze alsnog nieuw te bestellen. Het meubel zal dan door onze leverancier gemaakt worden in de gewenste uitvoering. De SALE korting is dan uiteraard niet meer van toepassing. Is nieuw bestellen geen optie voor u? Dan kunnen wij u wellicht helpen aan een vergelijkbaar meubel dat nog wel beschikbaar is in onze SALE.

Aankoop & levering

Hoe gaat het verder na aankoop van mijn meubels?
U ontvangt een mapje mee met daarin uw order. Tevens krijgt u binnen 24 uur een bevestiging van uw aankoop in uw e-mail. Heeft u collectie meubelen gekocht? Dan gaat uw order richting de juiste fabrikant zodat uw meubelen gemaakt kunnen worden. De levertijden verschillen per fabrikant.

Heeft u SALE meubelen gekocht? Dan kunt u ervoor kiezen om de meubelen direct mee te nemen naar huis, of ze door ons te laten bezorgen.

Hoe krijg ik mijn aangekochte meubelen thuis?
Wij bezorgen in overleg met u de meubelen op de door u gewenste locatie. Wij zullen zodra uw meubelen klaar staan contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. Woont u in hoogbouw met trap of lift? Graag horen wij dit van te voren zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Ook als er andere bijzonderheden zijn die de levering zouden kunnen hinderen, horen wij dit graag.

Hoe gaat een levering van meubelen in zijn werk?
Onze bezorgers leveren en plaatsen de meubelen in uw woning, op de door uw gewenste plaats in huis.

Moet ik zelf mijn wandsysteem of kast monteren?
Heeft u kasten of zwevende wandsystemen gekocht? Ook deze worden op afspraak perfect voor u gemonteerd.

Service

Krijg ik de beste prijs bij Gilsing Wonen?
Gilsing Wonen hanteert de ‘laagste prijs garantie’ op collectie meubelen. Op deze manier weet u zeker dat u een eerlijke prijs krijgt. Voor meer informatie zie Algemene Voorwaarden.

Hoe houd ik mijn nieuwe meubelen zo lang mogelijk mooi?
Ieder materiaal vraagt om een andere aanpak. Onze adviseurs staan u graag te woord over de verschillende onderhoudsmiddelen, welke u ook bij ons kunt aanschaffen.

Ook is het mogelijk om uw meubelen van stof vóór levering bij u thuis, te behandelen met beschermende & vuilafstotende spray. Vraag ernaar bij onze adviseurs.

Wat moet ik doen als mijn meubelen beschadigd worden geleverd?
Neemt u direct contact met ons op, wij zullen zo snel mogelijk met een passende oplossing voor u komen.

Ik vind het door ons bestelde meubel toch niet zo mooi/ goed als verwacht. Wat kan ik doen?
Heel vervelend, maar het kan natuurlijk gebeuren dat u niet zo tevreden bent als u had verwacht. Neemt u contact met ons op. Wij kunnen u meer vertellen over onze omruilregeling.